måndag 11 oktober 2010

inspiration

Nu ska jag gå på pump.

Det kankse inte känns så relevant. Men idag är ingen relevant dag. Jag får inget gjort och skrattar åt saker som jag bara tycker är roligt, bara för att störa andra när vi gör viktiga saker i våra snygga macsalar.

Men sen tänkte jag att, kankse ändå. Kanske så finns det lite relevans ändå. För jag ska ju faktiskt träna ( och som en av mina träningskamrater sa så tränar man väl nästan bara för att kunna skryta om den sen, och känna sig lite duktig ). Eller så ville jag bara blogga för att alla andra gör det och jag brukade vara bra på det.

Förr alltså, när jag gjorde saker. När jag spillde saker på saker. När jag gick vilse och när jag träffade kändisar i Eskilstuna. När jag hade katt.

Fast, då skulle jag ju kunna säga "Hej, jag heter sofie. Jag har en katt och jag bloggar"

Och det vill jag ju inte. Så jag låter bli.

Inga kommentarer: