torsdag 25 november 2010

advent

Så, jag glömde visst bort det här igen. Jag är jävligt upptagen nu för tiden. Pluggar, jobbar, planerar överaskningar som lugnt kommer få mig nominerad till titeln årets bästa flickvän och så är det ju det där jävla rekordet på bouncing balls som ska slås också. Inget bloggmaterial alltså.

Men så råkar man av någon anledning ramla över en gammal underbar kärlek som man liksom bara måste få dela med sig av. Jag älskar som bekant Elvis, och av någon anledning är hans musik extra bra på vintern. Så nu ska det adventsmysas med glögg och ljus och så vidare (och kankse dansa tryckare med sambon om han för en sekund skulle råka slita sig från sjuta-ihjäl-folk-dataspelet, vem vet). Och sen, så ska jag jobba på den där julplaylisten i år igen...

Inga kommentarer: