torsdag 4 november 2010

jävla aphelvete

Igår blev jag insprirerad, jag blir det ibland. Jag kände kreativiteten flöda när jag i huvudet sammaställde ett asbra inlägg på ämnet badrumsmattor. Det kankse inte låter så spännande, men det var det. Det enda som återstod var att transportera orden från huvudet, ner på tangentbordet. Så nära. Fast ändå så långt borta.

För när jag skulle börja skriva, (inte blogginlägget, det låg fortfarande och göttade lite i huvudet som ett hederligt gamalt långkok) så upptänkte jag det fasansfulla. Jag har slarvat bort text i arbeten! Igen. Trots försök att både maila, spara på home och leta på webdisk. Helt jävla offattbart att en hel dags jävla arbete är borta. Igen.

Så nu blir det inget inlägg om badrumsmattor. Enerign och inspirationen är som bortblåst. Tillsammans med min jävla bildanalysjävel. Tack för den. Gudjävel.

Inga kommentarer: