torsdag 11 november 2010

göteborg, va.

Befinner mig i göteborg. På majorna till och med. På jobb. På ett halvfancy hotellrum. Det är trevligt. Ska strax ut och äta mat ( och kanske dricka lite vin) med alldeles-för-länge-sen-vi-sågs-Hillevi.

Jag står på svenska mässan och informerar om mälardalens högskola. Där jag studerar, om ingen märk det. Det är askul, och jag tror jag gjort bra ifrån mig. Det är skoj att jag får betalt för att stå vid en monter med coola hörlurar och lyssna på musik och snacka med folk. Vi har en liten tävling där man kan vinna 3 månader premium till spotify, om man skulle känna för det.

Annars delar jag ut kataloger, snor godis från grannarna och letar usb-minnen. Har fortfarande inte hittat nått, men jag ger inte upp! Två dagar kvar. Kom förbi vet jag!

Inga kommentarer: