fredag 2 april 2010

hemvändarhelg

Långfredagen. Påskhelgen. Årets stora hemvändarhelg. För alla utan mig, för jag sitter helt ensam här i stituna. Alla har åkt hem, fast inte jag.

Fråga mig inte varför, det bara blev så. Men jag klarar mig bra. Jag lever på msn-video och chokladbollar. Men nån inspiration att blogga det har jag inte, och tyvärr inga tips på musik heller.

Jag har en lånad dator med Spotify, och precis som jag trodde gör det mig bara deprimerad och alldeles handlingsförlamad. Den enda musiken jag har lyssnat på är musik som jag redan äger, och enda gången jag skulle lyssna på nått annat fanns det inte. Hela-världens-musik-my-as. Dessutom är inte reklamen bara jobbig. Den är svindålig också.

1 kommentar:

Eva sa...

Jag blev kvar här jag med :) Påsk är väl inte så mycket att fira ändå.

Spotify saknar mycket