söndag 14 februari 2010

bekräftelse.

Jag har ett enormt bekräftelsebehov. I grund och botten tror jag alla har det, vissa mer än andra. Jag har ju uppenbarligen ett behov av att lägga ut mitt privatliv här, på facebook och lite överallt. Jag gick in i en svacka för några dagar sedan och sitter här och tycker synd om mig själv.

Iallafall, jag är så trött på allt. Så får man ett sms, ingen stor grej, men det gör mig så glad. Jag känner mig uppskattad. Någon litar på mig, läser vad som skrivs här och har uppenbarligen fått ett bra intryck av mig.

"Hej, har du lust att introducera mig för lite ny musik i veckan?
jag lyssnar alltid på samma och börjar tröttna lite."

Genast får mina dagar ett nytt mål, jag ska återigen göra världens bästa blandskiva, målgruppsanpassad och spännande. Tack, Tack, Tack.

1 kommentar:

eva, ju sa...

oj, vad kul att jag kunde glädja dig ^^ varsågod, och tack själv! ser fram emot din skiva :)