tisdag 2 februari 2010

Jävla takida.

För en gångs skull hade jag tänk gå och lägga mig tidigt för att vakna utsövd. Men så väljer okänt antal av mina korridorsgrannar att ha fest. Jag har verkligen ingenting emot att dom har fester på tisdagar, för jag är nog den som stört mest i den här korridoren kan jag tänka. Eller, jag har i alla fall stört på mest olämpliga tider, nu är ju klockan bara knappt 11.

Men fan va dålig musiksmak man kan ha. Jag kommer nog aldrig bli kompis med någon som gillar takida, eller tillåter det att spelas på otrevligt hög nivå. Skäms dom inte?

Funderar på att sätta upp min första arga lapp. Jag älskar lappar. Härom veckan hade vi inte mindre än 5 lappar på dörren. Nästan alla vara snälla, vi bjöd in varandra på varandras fester och spelade inte takida. Det var tider det...

Inga kommentarer: