tisdag 1 december 2009

The breakup.

Idag hände en märklig sak. Jag skulle boka in ett möte med studentjävlarna, för det skulle intervjuas och fotas. Men ingen förutom jag kunde komma. Det är givetvis inget märkligt med det i sig, jag har för mycket fritid och borde inte bli förvånad över att folk i min närhet har ett liv. Det konstiga var att alla tre skulle se Lars Winnerbäck i Västerås . Utan mig.

Det här är första gången jag inte tänker se Lasse på en turne sedan 2005. Jag upptäckte alldeles nyligen att nu har jag verkligen kommit över honom. Det är lite som Winnerbäck själv sa ( jag tror det var i boken som följde med efter nattens bränder ) Jag träffade en kvinna, blev kär och vips så kom jag över henne tio år senare.

Okej, han kankse inte sa exakt så, men det var iallafall det han menade. Så nu går jag vidare med mitt liv. Den 14 augusti 2005 såg jag Lars winnebäck för första gången, och nu blir det nog inga fler. Det blir ändå aldrig så bra som den där magiska kvällen när jag var 15 och nyfrälst.

Inga kommentarer: