fredag 18 december 2009

Sista kvällen i Eskilstuna...

är det egentligen inte ikväll, men förmodligen den roligaste på ... ungefär jämt. Folk här uppe börjar droppa av för att fira jul i sina respektive hemstäder. Men först ska vi fira att det är fredag.

Om en timme blir jag hämtad av en limousine som ska ta mig och vinsprängarn till en fotostudio där vi ska bli sminkade och fotade innan jag ska ut i det otroligt heta nattlivet i den där här skitstan. Jag är egentligen inte så tjejig av mig, men eftersom jag köpte jordens ungefär snyggaste klänning innan skottlandsresan ser jag fram emot att få bli fotograferad av ett proffs, lite som balen all over again.

Sen ska jag ta med mig två grabbar till Raw, för att gå på U2-kväll. Jag bestämmde mig för att gå när dialekten här uppe gjorde det svårt för mig att förstå, och jag helt enkelt trodde att det var youtube-kväll som jag köpte biljetter till. Men det här blir nog också kul. Jag kommer vara snygg, som sagt.

2 kommentarer:

Eva sa...

var du också en av 75 utvalda som skulle få bli fotade bla bla bla jaghördeinteriktigtvadhonsa?

ljudligt sa...

Det är mycket möjligt, det var isabelle som skötte samtalen. Jag betalade bara de där 1200 spännen och var glad :S

Du också? fast du kanske var lite mer ekonomisk och sa nej? :)