måndag 13 december 2010

Day 13 – This week

.. börjar jag en ny kurs. Eller, den började idag och fortsätter i veckan. För första gången på ett tag nu känns det roligt att gå till skolan. Forskningsmetodik och vetenskapsfilosofi läggs på hyllan (eller lämnas tillbaka till smarta klasskompisar som köper böcker!) och fram kommer inspirationsmagasin och indesign. Det är det här jag borde hålla på med hela tiden. Klippa och klistra, skissa och leka i våra bästa, stora fina macdatorer. Första stoppet är en moodboard till första uppgiften. Som ett collage av material för att kunna pitcha sina ideér. Jag ska ha musik i alla fall!

För första gången på länge känner jag mig riktigt inspirerad och sätter mig för att plugga första dagen på en kurs! äntligen!

1 kommentar:

My sa...

Men mycket pill blire...