onsdag 22 december 2010

Day 22 – Something that upsets you

Posten. Som ska slarva bort mina julklappar. så jävla taskigt. Speciellt som jag inte har för vana att vara rädd och saker, eller komma ihåg grejer. Så givetvis slarvar jag bort avin som gör att paketet är osökbart. Den trevliga kvinnan jag pratade med idag ( till skilldnad från alla andra jävla rövhål jag pratat med de senaste dagarna, jag hatar posten!) ville verkligen hjälpa mig. Sen gav hon upp, jag hörde verkligen hur hon försökte hålla modet uppe, men sen bara : Då är nog paketet borta borta. Inte bara borta, utan borta borta.

Jävla röv. Dessutom var det bra julklappar från svärföräldrarna. Hur förklarar jag det?. Visst jag tappade bort avin, men paketet försvann först! Jag är världens mest oansvariga person, men jag älskar er son, eller vadå. Fitta.

Inga kommentarer: