fredag 10 april 2009

långfredagen...

...kommer nog att bli ungefär sådär lång och tråkig som man kan förvänta sig. Jag trotsar alla inbjudningar ( dvs, alla en och en halv ) och stannar hemma ikväll. Jag hade klagat om det inte var för min påskpresent som jag fick idag.

Återigen. Jag blir så sjukt löjligt glad av skivor. Jag fick en samlingsskiva med Miss Li och det hade nästan inte kunnat passa mig bättre. Jag vet att jag gillar henne, eller kanske snarare att jag nog borde göra det, men har egentligen ingen koll alls. Dessutom är 90 procent av min skivsamling musik som man skulle kunna kalla tråkig om man var på det humöret, vilket jag inte är. Men vi kan säga som så att det inte är så mycket ba ba ba. Vilket det borde vara.

Så ikväll ska jag ligga på min säng och lyssna in mej, sådär som man ska göra med nya skivor. Sen ska jag uppdatera min mineisbigger.com och njuta av det.

Inga kommentarer: