tisdag 25 augusti 2009

haha!

I föregående inlägg var jag tvungen att googla lite. ( Jag hata google när det kommer till låttexter, och det här är en av anledningarna) Det här är den texten som först kom upp;


A soul you can call or the police
I`m sorry but my man is that you see
A lonely big drunk is you see
I bet you would like to undress me

Men eftersom jag inte kände mig alldeles säker på att det verkligen stämmde, googlade jag igen och det börjar med So you can call the police. Resten kan du hitta om du scrollar ner. Det roligaste är inte att vem- det-nu-är, har hört fel. Utan att denne någon, ansträngt sig för att lägga in texten i nått forum, och ändå haft sjukt fel. A lonley big drunk is you can see !? Inte många rätt där inte.

Det påminner om gamla felhörningstråden på .com där jag en gång läste om en kille ( eventuellt en tjej ) som trodde att Ebba Grön sjöng " Med en kompis är det svårt att disskutera, i die Mauer. ( När det egentligen är en K-pist. reds. anm.)

Inga kommentarer: