onsdag 12 augusti 2009

way out west

jag är lite för dålig på att uppdatera, eller på att komma på grejer att uppdatera om. Det händer inte så mycket i musikväg just nu. Jag skulle kunna berätta om livets fylleslag i går natt. Eller om den där känslan "för bra för att vara sant" som som kommer krypande då och då. Men, jag ska verkligen försöka hålla bloggen på den nivån som det var tänkt från början. Det ska inte vara en blogg om mitt privatliv, utan om musik. Men ibland behöver jag en envägskanal för att filtrera känslor, och sätta ord på dom.

Därför skiter jag i att säga nått nu, och återkommer troligtvis på måndag med lite nya, härliga liveuppleverser att berätta om. Eller kankse, kankse drar jag nån paralell mellan att åka på festival tillsammans med sitt ganska ( så vitt jag vet, jag har egentligen ingen aning ) sköra förhållandet till expojkvännen, och någon bortglömd Winnerbäck låt.

Inga kommentarer: