torsdag 20 augusti 2009

Hur tänkte du nu

Jag älskar skivor. Det finns någonting i mig som får mig att spendera 600 kronor på plast, när jag inte vet hur jag ska skramla ihop pengar till mat för resten av månaden. ( jadu, nu är jag vuxen som köper min egen mat. fyfan. ) Men det fyller en funktion i mitt liv som jag mår bra av, äta kan man ju göra en annan dag.

Jag älskar speciellt skivor som gör det värt att köpa den där lilla plastbiten. Fina foton och framförallt texthäfte. Så nu ska du få en känga Olle Ljungström lilla. Hur tänkte du nu? Var är mitt texthäfte?? Jag tänker inte googla, för jag har betalat för skiten. Det borde vara dödsstraff på skivor utan texthäften. Det är ju hela grejen, när man dricker vin ( Jag utfärdar min egen prettovarning här ja. )och diskuterar en låt, så kan man gå till sin kategoriserade skivsamling och plocka fram texten. Internet, vafan. Jag är upprörd!

Inga kommentarer: