söndag 6 september 2009

energinivå : låg

Igår var det lördag. Jag var inte på kåren och drack sprit som alla andra. Jag spenderade kvällen hemma hos min nya etuna-bästis/granne och gick och la mig tidigt. Idag sov jag länge, och sen tog jag en långpromenad i gamla staden.

Det låter som att jag skulle vara utvilad och pepp på att ta tag i plugg som börjar hopa sig på mitt skrivbord/matbord, men jag är så jävla trött. Och omotiverad. Satte mig för att fixa med min musik som fortfarande är helt fucked. Men uppenbarligen är det jag själv som fuckat upp när jag skulle flytta musik från en dator till en annan, och därför har jag sjukt mycket musik som inte itunes kan hitta.

Tror jag måste hitta en datahändig kompis här snart, mår lit dåligt utan hela mitt mediabibliotek och bara fyra tvkanaler.

Inga kommentarer: