måndag 28 september 2009

God morgon

Varför är alla killar jag någonsin varit tillsammans med/sovit med/bott ihop med bra på det där med väckningsignaler i mobilen. Dom har alltid nån personlig låt som får dom att vakna och bli på asbra humör på morgonen. Lite som bullen hade sitt tema i Ally McBeal, om det är någon som kommer ihåg?

Tänk efter, det känns inte direkt som en typisk manlig egenskap. Ändå är det bara jag och mina kära systrar ( hela det kvinnliga könen vill säga, några riktiga systrar de va mossan och fassan för snåla för att ge mig ) som vaknar till Sony Ericons egna väckningssignal. Och jag tror aldrig den gjort en människa glad.

Så jag ska nog göra nått åt det där och fundera ut en bra väckningslåt. För jag har två, men de är mer typen av låt som jag lyssnar på när jag väl kommit upp, druckit mitt te och insett att jag är 20 minuter efter schemat, igen.

Då får man lyssna på It's not my name med Ting Tings och hoppas på att dagen blir lite bättre länge fram.

1 kommentar:

Cat sa...

ooo den låten med ting tings är en av mina absoluta favoriter.

jag är också tråkig och har bara samsungs förinställda väckningssignal.fast något som än mer visar vem man har att göra med är ringsignalen. själv har jag for the girl med the fratellis.