onsdag 13 maj 2009

en massa fula svordommar.

Så, då var det helt bestämt ( eller, ingenting jag säger är någonsin hundra procent. men så säker man kan bli ) Det blir inget snoddas, inget Killers och inget festivalhäng för min del i år. Och jag är jävligt ledsen över det. Jag älskar mitt nya jobb, och det är inte värt att förlora en sån chans för en festival som finns kvar nästa år. Men ändå. Jag har längtat så mycket, eftersom jag inte kunde åka förra året. Jag har tagit den senaste tidens lite jobbigare besked med ro, jag har ju sommaren att se fram emot.

Men men, som sagt. Det löser sig väl. Hultsfred finns kvar, killers finns kvar. Och har jag klarat mig 20 år utan snoddas så ska jag nog klara 20 år till.

Tack föresten för att ni läser vad jag skriver! Verkligen kul, forsätt kommentera och inspirera!

Inga kommentarer: