lördag 16 maj 2009

En underbar kväll

.. har jag haft. En bekant ringde, och trots att det var lockande att vara hemma, ensam och tycka synd om sig själv så gjorde jag mig snyggare än på väääldigt länge och hängde med ut. Och vilken bra kväll jag haft. Jag var snygg, jag träffade världens snyggaste kille och hade allmänt skitkul! Tyvärr har mitt aebwetslösa liv forfarande satt spår, så 22o spänn för promoe ( på apt, som allmänt är as kasst på att hålla bra spelningar ) fick tyvärr stå åt sidan.

Dagens låt måste ( måste måste måste) vara en med hello saferide.

Damn, I wish i was a lesbian, and damn i wish that you were to. So I could fall in love with you. damn, det skulle varit så bra. Som eva och efva, fast sofie och sophie.

För jag hatar att somna ensam ikäll ( tack, men nej tack 28åriga slisk som bjöd hem mig). Men jag är trött. och har haft världens bästa kväll. Tack emma! jag behövde det här.

Och tack för messen, jag behöver höra att du älskar mej, fast jag vet att du inte gör det och om du hade velat ha mej, hade du fått mig 2005. Godnatt.

Inga kommentarer: