söndag 29 november 2009

första advent

Damn jag är bra när jag är full. Vaknade imorse ( läs för en kvart sen ) och kom på att just det ja, de är ju första advent. Och någon ( läs mitt fulla jag ) har pyntat. Det står god jul med glitterfärg på mina skåspluckor och adventsljusstaken är pyntat med röda godisar. Det var som att vakna upp och inse att det finns tomtenissar ändå...

Så idag ska jag lyssna på julmusik. Den bra sorten. Och nej, jag har inte skaffat Dylans julskiva, och jag tänker inte göra det heller. Den mannen stal för mycket pengar, tålamod och lycka från mig i vintras. Jag ska lyssna på glasvegas och Hives.

1 kommentar:

Eva sa...

hehe, bra gjort av ditt fulla jag ;)

svar: nej, det var inte genomskinligt och jag glömde det inte hos dig :P varför skulle jag ta av mitt bh-band och lägga det hemma hos nån annan...? :P det här var svart och försvann för säkert en månad sen ^^