måndag 23 november 2009

Vafan!

Jag spenderar mycket av mitt liv på facebook. Jag är en av de där som alltid är inloggade, iallafall så ofta mitt internet fungerar. Jag älskar att hata mina "vänner" som gör onödiga statusuppdateringar, spelar maffiawars och föder upp låtsaskycklingar. Det är underhållande, men det finns en grej jag inte pallar.

Folk ska hela tiden klaga på reklamen i spotify. Alltid är det någon som ska skjuta huvudet av Daniel Lindström, Darin eller någon annan idolkändis, och missförstå mig rätt, skjut dom gärna. Det är inte det som är problemet. Det är gnället jag inte står ut med.

Jag menar, vad kostar det? 100 spänn i månaden? Det är en dyr pizza, två öl på krogen eller en onödig taxiresa från torpa till bongo ( Eskilstunabor, jämför typ 46an --->Raw, är ni nånannanstans ifrån är de en taxiresa som varar i 4-5 minuter) så snälla, sluta gnäll för helvete!

Inga kommentarer: