torsdag 14 januari 2010

Grabbar och sladdar...

Vissa tjejer vill ha män som kan bygga altaner. Andra vill ha män som kan laga mat. Jag vill ha en man som kan koppla sladdar mellan högtalare, tv, dvd, dator och vinyl. En man som kan skilldnaden på Rca-kabel och en vanlig kabel. Som talar om för mig att jag behöver Ria och Aux och 3.5 mm och scart och vad man nu kallar sladdar nu för tiden.

Jag skojar inte när jag säger att det är som porr för mig. Grabbar och sladdar. Tack vare en såndär grabb har jag numera ljud i min finfina numarkspelare ( som jag iof redan verkar ha pajar nån inställning på, så precis just nu låter den inte, men imorse gjorde den det). Och det faktumet att jag fick ligga och titta på honom när han kopplade och muttrade och fixade gör att jag kan ignorera hans behov av att spendera lite för mycket tid framför youtube och Bmxcycklar. Lite teknisk fingefärdighet är allt jag behöver i en man, det och fint hår.

1 kommentar:

eva, ju sa...

äh, koppla ihop lite sladdar kan jag göra själv. Köra bil kan jag visserligen också göra själv, men en man som kör bra -det är sexigt! eller det där verandabygget du nämner, det gillar jag nog också...