fredag 10 juli 2009

Gåshud

Just nu mår jag bra. Jag mår väldigt bra. Jag kan knappt minnas senaste gången allting bara kändes, bra.

Igår ringde man från Lars Winnerbäck till mig. Jag hade gett upp hoppet och blev därför lyckligt överaskad. Lasse spelade Timglas, och för en gång skull hörde jag riktigt bra genom en mobiltelefon mitt bland 2000 skrikande personer. Jag har aldrig hört den låten live, och det gick en stöt, en långsam rysning genom min kropp. Jag blir glad när människor tänker på mig, och gör saker för min skull. Tack. :)

Tydligen var det extranumret jag fick höra, om man ska tro Torbjörn från Lokalpressen. Men att döma utifrån hans krönika om just lasse var han antingen bara sjukt lycklig, eller så hade han druckit lite för mycket, eller helt enkelt rökt på lite innan han satte sig och skrev.

Jag ser framemot morgondagens spelning. Det var längesen nu.

Förövrigt fick jag antagningsbeskedet till högskolan idag. Jag kom in. Så nu ska jag bli eskilstunabo!

Inga kommentarer: