lördag 25 juli 2009

Uppdateringar

Idag fick jag uppdatera min mineisbigger. Och precis som vanligt är jag lycklig som ett litet barn. Äntligen är Whistest Boy Alives nya skiva, Rules, min. Återigen, jag älskar när det lagts ner lite energi på själva skivan som produkt, och inte bara på musiken. Jag älskar bandets grafiska stil, allt från skivorna och bandtröjorna till hemsidan ( www.whitestboyalive.com). De består alla tre av teckningar gjorda av Geoff McFetridge, och dom är alldeles, alldeles underbara. Har du inte sett dem, har du missat nått.

Sen har jag blivit lovad en spotifyinvite. Vi får se hur jag kommer må efter det. Om min hjärna kommer bli överhettad av att alltid ha fri tillgång till så mycket musik på en gång. Eller om jag överhuvud taget kommer gå ut igen.

Inga kommentarer: