onsdag 21 oktober 2009

Bye bye crap!

Varför är det inte riktigt lika okej att sitta hemma, dricka vin och lyssna på sånt man tycker om i sina älskade skräphögtalare, som att gå på krogen och lyssna på skräpmusik? fan alltså.

Jag tänkte plugga, men tröttnade och är alldeles nu på väg ut med mina två bästisar a.k.a Vi-kan-skaka-rumpan-och-gör-det-gärna-till-david-gueta-tvillingarna (Inget illa menat, vänner ) .

Jag träffar gärna folk, och jag går gärna ut. Men jag trivs liksom bättre i kängor och jeans i nån bar, eller hemma hos någon med en soffa, istället för på Harrys dansgolv i högklackat och illasittande Gina Tricotklänning. Jag dansar gärna, men inte nykter, och inte på det där seriösa gnid-dig-mot-mig-en-stund-till-så-kankse-du-får-ligga-sättet. Och helst inte till Rix Top 6 klockan 6.

Det kommer bli mycket sånt de här åren är jag rädd för. Tur för mig att jag bokat biljetter till techobrosan och Hillevi i Göteborg och ( trots att jag är student!! ) Beccas Skottland.

Inga kommentarer: