söndag 4 oktober 2009

Hallå grabben...

... här står du och är ett kex?Eller fan, jag menar... Du är snygg. EFTERFEST?!

Ett tips inför framtiden, för alla er som försöker ragga på sveriges snyggaste sångare. Gör det inte! ( om du själv inte råkar vara en talangfull, snygg 26åring . Då är det okej. Om du är en svinpackad student så kommer du bara göra bort dig. )

Men ja, jag kännde mej skitsnygg i min lånade bikerjacka modell underbar och de snyggaste skorna jag ägt i vipbaren tillsammans med bandet och framförallt Moneybrother himself.  Jag är en wannabegroopie, och jag älskar gratisdrinkar. Jag ska skärpa mig, jag ska verkligen försöka. 

Om det inte va klart nog, så var jag alltså  på spelningen i fredags, som inte var på raw, men på lokomotivet. Och de va grymt ( förutom efterfesten som bara steg mig åt huvudet ) . Jag gillar den här stan mer och mer, så fort jag går över vattnet och ifrån allt vad mcdonals, Harrys och Gina tricot heter. 

 Det finns faktiskt mycket att göra här, vilket var en väldigt positiv överraskning. Om nån vecka spelar tillexempel Lars Demian här. Om du råkar gilla honom och vara i närheten av etuna är de bara att höra av dig, jag kan behöva sällskap/vägvisare.  Och nån som säger åt mig när det är dags att gå hem. 

2 kommentarer:

emma b sa...

Hehehe. När kommer du hem och låter mig skratta åt dig live??

Ljudligt sa...

Haha! När bongo skaffar en vipbar där jag kan ragga på kändisar, alternativt juldagen. ;)