onsdag 14 oktober 2009

Ursäkta mig.

Alltså förlåt. Det här är inte okej, men det är ganska kul. Jag orkar inte plugga och hittade det här hos en klasskompis. Och tro det eller ej, hon valde också Winnerbäck. Läser du detta Eva; You go girl! ( och jag snodde en grej. ) Jag hade ju kunnat göra det här för mig själv, men blogghora som jag är vill jag gärna posta allt jag gör, för hur ska jag annars veta att jag lever?

Det går ut på att svara på varje fråga med en låt av en enda artist.

Låt mig presentera mitt liv,
Enligt Herr Lars Winnerbäck.

Pick your artist:Lars Winnerbäck
Are you a male or female: Fröken svår
Describe yourself: En av alla dom
How do you feel? Låg
Describe where you currently live: I Stockholm ( nästan iaf)
If you could go anywhere, where would you go? Till de sista havet
Your favorite form of transportation: Gå på vatten
Your best friend is: Min helade tröst
You and your best friends are: sagan om en fantasi
What's the weather like? Det blåser genom hallen
Favorite time of day: Innan mörkret faller
If your life was a TV show, what would it be called? Vår för hjärter dam
What is life to you? .. för den som letar
Your relationship: En svår och jobbig grej
Your fear: Elden
What is the best advice you have to give? Vänta
Thought for the day: Nu är alla små stjärnor
How I would like to die: .. Inte för kärleks skull
My soul's present condition: Jag får liksom ingen ordning
My motto: Aldrig riktigt slut

2 kommentarer:

eva sa...

det är skitkul ju :D fast jag försökte mest komma på det bästa svaret, oavsett om det stämde in på mig eller inte :b hm.. tror jag ska göra det igen, med Kent den här gången.

ljudligt sa...

Gör det, vi bor ju faktiskt i Kentland nu ;)