tisdag 6 oktober 2009

Just nu...

.. eller snarare den senaste veckan borde jag pluggat på en grej. En grej som ska gruppdisskuteras om ungefär en timme. Jag har inte börjat. Jag har ingen framförhållning alls.

Gårdagen skullle bli pluggkväll för mig den i min klass som är precis som jag. Så nej, det blev inget plugg, det blev vin och hemrullade cigaretter.

Somnade sent, med min lilla kattbäbis bredvid mig. Och nångång vid tretiden fick jag ett mess. Jag är klar nu! ha! Jag blev lite förbannad men somnade snart igen och fortsatte drömma om hur jag gjorde saker annorlunda i fredags och hur trevligt det är att ligga med Snygg-Anders och hans kompis Du-har-en-röd-jacka-och-spelar-visst-i-band-Max ( nej inte samtidigt. ) .

Jag vaknade ( för en timme sen) av att en annan klasskompis, hon som är precis min raka motsats, men det bästa som kunnat hända mig, skällt på mig och svurit lite för att jag skulle komma upp. Messet var en dröm och jag är fortfarande inte ens halvägs. Men vet du vad. Jag gör det ikväll, för jag har levt en vecka utan Thåström och jag kännde att vi behövde spendera lite kvalitetstid tillsammans precis just nu.

Du vet sådär, ligga på sängen/golvet och inte göra nått mer än att lyssna. Kankse behöver katten, Robin, bli klappad lite också.

Inga kommentarer: